tirsdag 16. juni 2009

Problemer med bloggen

Jeg har hatt store problemer med denne bloggen i det siste. Det er mulig at hele nettstedet må fjernes. Jeg har hatt god kontakt med leverandøren for å få rettet feilen, men det er stor vansker med å få det til.

Jeg har håper dette har lykkes nå!

Jeg har ganske mye stoff om R12 på lager nå, så jeg krysser fingrene og håper det beste. Jeg har kjøpt meg en 1975-modell 12'er igjen (rød) som min jeg solgte til Øyvind, så nå er jeg i gang igjen.
Men de som har interesse kan notere min nye e-postadresse om dette skulle vise seg å skjære seg helt her på min blogg. Jeg har dessverre ikke vært i stand til å oppdatere denne bloggen på svært lenge. Men av en eller annen grunn kom jeg inn her nå, antakelig etter mye hard jobbing i det siste med å få rettet feilen (se over).

Min nye e-postadressse er:

erjo1951@live.no

Følg med videre.

Ingen kommentarer: