torsdag 19. mai 2011

Interessen tok slutt - denne siden oppdateres ikke lenger!

Så er det slutt. Jeg har ønsket at bilen min skulle havne hos en av to kompiser som ikke tok noen beslutning om å kjøpe den, kanskje meg et unntak da jeg angret meg for en tid tilbake.

Jeg hadde tenkt å legge ned hele siden og slette den, men etter noe få e-poster har jeg valgt å la den ligge videre en stund. Hvor lenge, vet jeg ikke. Men her blir det nok ikke noen flere oppdateringer.

Jeg solgte bilen min til en Renault-entusiast i Drammen som fikk verdens fineste 12'er å kjøre med.

Opplevelsen av et svakt Renault-miljø der lite skjer og det som skjer stort sett dreier seg om en "hard kjerne", men unntak av noen få hyggelige folk, var ikke nok for meg lenger.

Jeg kutta hele hobbyen, solgte bilen og hele delelageret. Heretter blir det padling, idrettslaget, sykling, ski om vinteren, barnebarn, mine to VW-busser og litt hjemmeavslappende aktivititer med hus og gårdsplass - og ferieturer.

Det ser ut til at mine garasjer blir stående en stund framover. Så det er fint. Men jeg har erfart at "dess flere ting en har, desto mer eier tingene meg". Har kutta ned på mye de siste årene: Verksted, biler er solgt og mye er endret på. Sånn er det bare.

Dett var dett! Kanskje jeg får lyst til å kjøpe veteran igjen. Men aldri mer noe prosjekt. Kanskje kjøper jeg meg helt ny bil? Eller en strøken veteran? Jeg vet rett og slett ikke. Men aldri en splitter ny 2011-modell Renault av noe slag. Moderne Renault'er har ikke min tillitt!

Er det noe du som leser, ønsker å ta vare på, så er det bare å kopiere det ned før det er for sent.

Ingen kommentarer: