fredag 15. oktober 2010

Da 12'eren møte en T2

"Under Brua Festivalen" i Hamar har en flott VW T2-buss fra midt på 1970-tallet.





En meget fin T2 som min gamle 1972 R12 fikk hilse på en dag jeg var på Møller Bil i Hamar for å hente noen pakninger til min nyinnkjøpte dobbelkabiner.

Jeg klinte av noen bilder, selvsagt med mitt mobilkamera. Bilene er omtrent av samme årsklasse, T2'en fra 1975 og min fra 1972/73.

Fine bilder av to fine biler.

PS! "Under Brua Festivalen" arrangeres hvert år i august under brua som tar av ved innkjøringen til Hamar på Åkersvika. En tar til venstre etter å ha svingt av E6 inn mot Hamar, kjører mot Vikingskipet og passerer ei lang bru. Under denne brua ved Vikingskipet arrangeres denne festivalen. Bilen brukes til å promotere festivalen. Morsomt!!!!!

Ingen kommentarer: